Pristatymas ir grąžinimas

Prekių grąžinimas
  1. Klientui suteikiama galimybė grąžinti jam nepatinkančias prekes.
  2. Tokią teisę Klientas gali įgyvendinti per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo patvirtinimo momento. Ši Kliento teisė siejama su tuo, jog Klientas yra nepatenkintas atitinkamos prekės matmenimis, forma, spalva, modeliu ar atitinkamų prekių komplektiškumu.
  3. Prekių grąžinimas galimas tik tada, kai grąžinamos prekės atitinka tokius reikalavimus:

a)    nebuvo naudojamos;

b)   nebuvo sugadintos;

c)    išsaugotos prekių vartojamosios savybės;

d)   neprarado prekinės išvaizdos.

  1. Pakuotės pakitimai, būtini prekei apžiūrėti, nelaikomi esminiu sugadinimu ar prekinės išvaizdos praradimu. Visais atvejais prekės turi būti grąžinamos originalioje pakuotėje.
  2. Klientas, grąžindamas prekes į Playpadel.lt Parduotuvę privalo pateikti prekių įsigijimo dokumentus.
  3. Daiktų grąžinamas atliekamas Klientui pateikus prašymą elektroniniu paštu eshop@playpadel.lt ,kuriame turi būti nurodoma, kas grąžinama bei nurodoma grąžinimo priežastis, ir išsiunčiant daiktus Pardavėjui Playpadel.lt arba perduodant juos į fizinę Playpadel.lt parduotuvę. Iki grąžinamos prekės pristatymo Pardavėjui, prekės sugadinimo rizika tenka Klientui.
  4. Klientui grąžinama sumokėta suma, neįskaitant pristatymo kainos. 
  5. Prekės gali būti grąžinamos tik tuo atveju, jeigu jos atitinka šios Taisyklių dalies 3 p. numatytus reikalavimus. Sumokėta suma grąžinama ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamų daiktų pristatymo Pardavėjui.
  6. Tuo atveju, kai pirkėjo įsigyta prekė turi kokybės trūkumų, pirkėjo reikalavimai dėl kokybės trūkumų pardavėjui gali būti pareiškiami per 2 metų garantinį terminą, t. y, pirkėjas per 2 metų garantinį terminą savo pasirinkimu turi teisę iš pardavėjo reikalauti:

1) nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

2) nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;

3) sumažinti prekės kainą arba

4) vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą (Civilinio kodekso 6.363 straipsnio 7 dalis).

  1. Garantija gamyklinio defekto atveju – 2 metai.
Prekių pristatymas
  1. Playpadel.lt įsipareigoja siekti prekes pristatyti Klientui ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo patvirtinimo apie užsakymo vykdymą išsiuntimą Klientui. Toks terminas netaikomas tais atvejais, kai Playpadel.lt sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Klientas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Klientas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių. Tokiu atveju, Playpadel.lt įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Klientu ir suderinti prekių pristatymo klausimus.
  2. Klientas įsipareigoja, užsakydamas prekes, nurodyti prekių pristatymo vietą.
  3. Prekės, užsakytos Playpadel.lt internetinėje parduotuvėje, pristatomos įgaliotos kurjerių tarnybos (informacijos ieškoti Parduotuvės skiltyje „Prekių pristatymas“).
  4. Dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių įgaliotai kurjerių tarnybai neturėjus galimybių pristatyti prekes, kurjerių tarnyba papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Pakartotinis pristatymas atliekamas ne daugiau kaip du kartus. Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Playpadel.lt, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, Playpadel.lt visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  5. Klientas privalo nedelsiant informuoti Playpadel.lt elektroniniu paštu, jeigu siunta pateikiama pažeistoje, sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje; taip pat tais atvejais, kai siuntoje pateikiamos ne užsakytos prekės arba netinkamas tokių prekių kiekis, nepilnas prekių komplektas, netinkamo dydžio, matmenų prekės.
  6. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra suglamžyta, šlapia ar kitokiu būdu išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Playpadel.lt atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.
  7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos ar kitų matmenų, sugadintos, neatitinkančios prekinės išvaizdos -Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai Playpadel.lt elektroniniu paštu eshop@playpadel.lt pateikiant prekių nuotraukas.